Yeni New Holland T480 fiyatı, özellikler, yorumlar

Hızlı, kıvrak, ekonomik ve hepsinden önemlisi ucuz traktör arayan çiftçiyi düşünen New Holand T480 12X28 (T71) TIER3 modelini üretti. Bu model, Niw Hollandların içinde en ucuz olma ünvanına sahip.

Sıfır Nev Holland T480 fiyatı

Müşteriye satış fiyatı 25 bin 380 TL. Bu fiyata uhsat, plaka ve sigorta masrafları dahil değildir.
T 480 yerli üretim.
35 km ilerleme hızı, 48 beygir. Nakliye ve fazla güç gerektirmeyen tarımsal işler için düşünülerek üretilmiş küçük bir traktör.
8 ileri 2 geri vites
Ayarlanabilen süspansiyonlu sürücü koltuğu mevcut.
Yakıtta çok cimri olduğu iddia ediliyor.
Bu traktörü satın alıp kullanan veya deneme şansı olan ziyaretçilerimizden yorumlarını yazmalarını rica ediyoruz.

Çift süren t 480 videosu


İlgili yazılar
New Holland Fiyat Listesi
John Deere Fiyatları
New Holland Haberleri

26 yorum:

Adsız dedi ki...

BU TRAKTORU IGDIRDA ILK ALAN BIZIZ VE BU VIDEO BANA AIT BU TRAKTORDEN COK MEMNUNUZ YAKIT YONUNDEN SUPER BI MOTOSIKLET KADAR YAKIT KULLANIYOR DESEM INANMAZSINIZ SESSIZLIYI BU KADAR SESSIZ BI TRAKTOR DAHA YAPILMAMISDIR VE HIZLILIGI BUTUN TRAKTORLERI SOLLAYACAK BIR HIZA SAHIP VIDEODA GORDUGUNUZ GIBI 3 LU PULLUGU COK RAHAT CEKIYOR DONUM BASINA BIR LITRE YAKIT KULLANIYOR BU TRAKTORU TAVSIYE EDERIM

Adsız dedi ki...

bi traktör bundan iyi tanıtılamaz elin koluna sağlık ben bu traktörden almayı düşünüyodum şimdi kesin karar verdim alacam.

Adsız dedi ki...

Bu traktörün 48 bg olup 4 silindirli olması sizce de garip değil mi?
Bana eski iş-bora traktörleri hatırlattı.
Ama basit işler için kullanılacaksa iyi bir seçim olabilir.

Adsız dedi ki...

aldım henüz kullanma fırsatı bulamadım askerdim bu gün bitti inşallah pazartesi denerim

Adsız dedi ki...

bende çok beğendim bu traktörleri bende yıllardır mf 240 kullanıyorum güçleri aynı fakat artık yenilemenin vakti geldide geçiyor newhollad ın t480 modeli tam benim için üretilmiş sanki fiyatı çok iddialı türkiyenin en uygun traktörü bence şu anda sıfır 2wd 27750 tl 4wd versiyonunu bekliyordum yeni tanıtıldı 36.750 tl herkese tavsiye ederim ben 4wd modelini alacağım silindir hacmi çok düşük yakıtınında bu yüzden çok az olacağı belli zaten birde türkiyenin bir numarası türk traktörün imzasını taşıyor daha ne olsun.

Adsız dedi ki...

Lan ben bu traktore binecegime essege binerim daha iyi

Adsız dedi ki...

arkadaşlar 2 yıldır kullanıyorum yarumlara katılmıyorum şanzuman arızası çok fazla ön planda farkındaysanız üretimden çok çabuk kaldırıldı bunun yerine 2009 tt50 tavsiye ederim ben öyle yaptım yakıt konusunda hiçde cimri değil tam tersi 48 beygirlik bir traktöre göre fazla yakıt tüketimi var genede karar sizlerin saygılar sunarım

Adsız dedi ki...

2 seneden beri kullanıyorum ve 5 tona kadar yük yükledim hiçbir sorun çıkmadı yakıt yakma sebebi kullanan kişiye göre değişir kimi çiftçinin ihtiıyağcı nı karşılar kimisinde karşılamaz bu traktör sadece traktörler arasındaki vites farkı 5 dakka fark eder yeter ki allahım kaza bela vermesin

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben bu traktörü kullanıyorum ama 3 lü pulluğu taktığım da dalma yapıyor yaylamayı yapmıyor sizce neden ???

Adsız dedi ki...

Daha yeni bir New Holland balya makinesi aldım. New Holland'ı tanınan bir marka olarak biliyordum.Tanınan markalar kalitelidir diye umdum ama umduğum gibi değilmiş.TAM OLARAK 3 GÜNDÜR İŞ YAPAMIYORUZ.EĞER 3 GÜN DAHA ARIZA OLURSA BENZİN DÖKÜP YAKACAĞIZ.Gereği yapılsa iyi olur. New Holland'ı tek kelime ile özetlersek "berbat"bir marka. New Holland'ı önermedim ve önermeyeceğim.Üreticilerin ve tüketicilerin bu konu hakkında duyarlı olmasını istiyoruz.Eskişehir'de kolları olan bir firmayız birçok marka ile çalıştık ama şu ana kadar olanların en verimsizi,berbatı ve en önemlisi dayanıksızı olan, NEW HOLLAND .Eğer bir balya makinesi almayı düşünüyorsanız bu markayı tercih etmemenizi öneriyorum......

Fatih Deve dedi ki...

Yaprak yayin mandalini çıkık mi bi bak değilse cikart

Fatih Deve dedi ki...

Yaprak yayin mandalina acman gerek bi bak kapalimi?

seyfettin dedi ki...

bende güzelligine kaldım aldım aldıgıma bin pişmanım tamirden çıkamıyorum sebebi bi geriden çıkmıyo bir dörtten cıkmıyo nevhollant t 48 2011 model tam tersi bide motor bölünmeyinçe vides yapılmıyo midem bulandı kimseye tavsiye etmiyorum şu anda bile tamirde

kasım öney dedi ki...

2011-2012 model kullanıcı yorumu alabilirmiyim eksileri artıları

kasım öney dedi ki...

2011-2012 model kullanıcı yorumu alabilirmiyim eksileri artıları

kasım öney dedi ki...

2011-2012 kullanılan varsa artıları ve eksiklerini yazarsanız

Unknown dedi ki...

Bizdede çift Çekeri var bin pişman olduk aldığımıza her hafta ya çift çekere takarsın sonra çıkarmak istersin çıkmaz vitese geçmez kitler levye kitler çalışmaz şimdide debriyaj bitmiş 1000 tl para

tolga verim dedi ki...

Artıları sessiz ekonomik hızlı eksileri kalitesi çok düşük çok kibar bizde çift Çekeri var 500 saatte bir hafta levye kitler çıkmaz bir hafta 4x4 kitler bir hafta vites takılı kalır şimdide debriyaj bitmiş çok adi git massey al kubato al Erkunt al New Holland alma

tolga verim dedi ki...

Artıları sessiz ekonomik hızlı eksileri kalitesi çok düşük çok kibar bizde çift Çekeri var 500 saatte bir hafta levye kitler çıkmaz bir hafta 4x4 kitler bir hafta vites takılı kalır şimdide debriyaj bitmiş çok adi git massey al kubato al Erkunt al New Holland alma

tolga verim dedi ki...

Bizdede çift Çekeri var bin pişman olduk aldığımıza her hafta ya çift çekere takarsın sonra çıkarmak istersin çıkmaz vitese geçmez kitler levye kitler çalışmaz şimdide debriyaj bitmiş 1000 tl para

kasım öney dedi ki...

Hiç tavsiye eden yok arkadaş ne yapmışlar teneke mi vazgeçtim almaktan

kasım öney dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Arkadaşlar bende 2014 t 480 4*4 var çanta bidonla mazot alıyorum, turu mükemmel,süratli,rahat hisarların 185 lik rotili var h serisi, tt65 in canı çıkıyor t480 banamısın demiyor, sonuçta 48 beygir traktör,3 silindir iveco turbo motor,eskilerin motoru 4 silindir turbosuz tavsiye ederim

Ozcan bulut dedi ki...

2014 t480 4*4 kullanımı yorum,3 silindir turbo iveco motor var üzerinde 8ileri sekiz geri vites 4 hidrolik çıkış mekanik direksiyon dan shutle 2300 kg hidrolik kaldırma mükemmel tur uzun bir tt65 den 40 cm daha uzun yolda mf 240 lara toz yediriyor,sonuçta 48 bg traktör,ünlü 4 lü 11 li pulluk var sebze yerlerinde 3,4 takviye çok rahat çekiyor, eksileri boya çok kötü işçilik biraz zayıf ama prim yapıyor komşuda 2011 vardı o memnun değildi 15 bin farkla yeniledi arada çok fark varmış diyor şimdi

Ozgur Efe dedi ki...

2016 ağustos ayında sıfır 4*4 t480 aldım. 2.9 lt 3 silindir turbo 1400 d/dk 190 Nm tork üreten sesi çok güzel bir motora sahip. Hızlı, vitesleri seri, güçlü ve yakışıklı. 1 tonluk holsan kasırga ilaçlama tankeri çok rahat çalıştırıyor. Şimdilik çok memnunuz. Tavsiye ederim.

Ozgur Efe dedi ki...

Bende 2016 modeli var. 2.9 lt ,3 silindir turbo 1400 d/dk 190Nm tork üreten 4*4 yakışıklı bir traktör. Seri, hızlı ve güçlü. Olumsuz bir yanı yok. 1 tonluk holsan kasırga ilaçlama tankeri çalıştırıyor. 25 derece eğimde dolu tankeri zorlanmadan çıkarttı.